Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Τι είναι το Email Marketing

Ένας νέος πελάτης χρειάζεται κατά μέσο όρο 7 με 12 επαφές μέχρι να αγοράσει ένα προϊόν για πρώτη φορά από ένα website.

Είναι δεδομένο ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποια μέθοδος ώστε να μπορούμε να ξαναεπικοινωνήσουμε με αυτούς που έχουν έρθει σε επαφή με το website μας. Ο λόγος είναι ότι περισσότεροι από τους μισούς νέους επισκέπτες του website μας δεν πρόκειται να ξαναεπιστρέψουν, για πολύ καιρό, αν δεν επικοινωνήσουμε μαζί τους. Με αυτό τον τρόπο χάνουμε το μεγαλύτερο ποσοστό των μελλοντικών μας πελατών.

Σε αυτή τη περίπτωση το email marketing είναι το εργαλείο που θα μας οδηγήσει να δημιουργήσουμε και να αξιοποιήσουμε μια λίστα πιθανών πελατών. Το email είναι η πιο εύκολη και διαδεδομένη μέθοδος επικοινωνίας. Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούμε να στείλουμε άμεσα ένα μήνυμα σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους δωρεάν.

Οπότε το πρώτο βήμα για να κάνουμε email marketing είναι να ζητάμε από τους επισκέπτες του website μας να μας δώσουν το email τους. Βέβαια ελάχιστοι είναι αυτοί που πείθονται να δώσουν τη ηλεκτρονική τους διεύθυνση σε ένα website. Είναι τόσο πολλά τα μηνύματα email που λαμβάνει ο μέσος χρήστης καθημερινά που λίγοι είναι αυτοί που θέλουν μια ακόμα διαφήμιση στο email τους.
Θα πρέπει να προσφέρετε κάτι καλό ως αντάλλαγμα νια να συμπληρώσει ο επισκέπτης το email του στη φόρμα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορουμε να δώσουμε για αντάλλαγμα για να δώσει κάποιος το email του: συχνή ενημέρωση με θέματα που τον ενδιαφέρουν από το website μας (newsletter), ηλεκτρονικό βιβλίο (ebook) με δωρεάν συμβουλές, δωρεάν εκπαιδευτικό σεμινάριο σε μορφή email (email course), έκπτωση, δοκιμαστική έκδοση προγράμματος, συμμετοχή σε διαγωνισμό για ένα ενδιαφέρον δώρο. Βάζουμε τη φαντασία μας να δουλέψει. Υπάρχουν πάνω από 100 τρόποι να δελεάσουμε τους επισκέπτες μας. 

Βέβαια για να πειστεί ο επισκέπτης να δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του θα πρέπει να μας εμπιστευτεί. Υπάρχουν τόσα πολλά websites απατεώνων στο διαδίκτυο, που οι πιο πολλοί είναι φοβερά επιφυλακτικοί στο να δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Αν το website μας είναι σωστά σχεδιασμένο, αν προσφέρουμε περιεχόμενο που του είναι χρήσιμο, αν δηλώνουμε με σαφή τρόπο ότι δεν πρόκειται να πουλήσουμε ή να μοιράσουμε τα προσωπικά του στοιχεία τότε αυξάνεται κατά πολύ η πιθανότητα να μας εμπιστευτεί.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πιο σημαντική λίστα email είναι η λίστα των πελατών μας. Είναι 10 φορές ευκολότερο να πουλήσουμε σε ήδη πελάτη μας από το να προσπαθούμε να βρούμε νέους πελάτες. Τα newsletters χρησιμεύουν ώστε να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για νέες προσφορές, εκδηλώσεις, άφιξη νέων προϊόντων και γενικότερα τη σύσφιξη της σχέσης με τους πελάτες μας. Ένα "σωστό" newsletter υπενθυμίζει στους πελάτες την παρουσία μας, μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό και είναι σε γενικές γραμμές "σεβαστό", αυξάνοντας ταυτόχρονα το status μας στην αγορά. Τα newsletters πρέπει να είναι σε μορφή html με όσο το δυνατόν λιγότερες εικόνες ώστε να μην έχουμε προβλήματα.

Μετά την παρουσίαση των τεχνικών Internet Marketing ακολουθούν κάποιες συμβουλές στο πως γράφεται σωστά ένα κείμενο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Hostgator Coupon Code