Πρόκειται για πληρωμένες διαφημίσεις του δικτύου της Google (Google Adwords). Η διαφήμιση εμφανίζεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google (δεξιά ή πάνω) και στο δίκτυο συνεργατών της Google. Η χρέωση γίνεται με βάση το κλικ "Pay Per Click (PPC)". Είναι καλός τρόπος διαφήμισης για καινούργια website μέχρι να δράσουν οι υπόλοιποι μέθοδοι marketing.
Ονομάζεται Pay Per Click γιατί κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμιση μας, πληρώνουμε ένα ποσό. Το καλό λοιπόν με αυτόν τον τρόπο είναι ότι χρεωνόμαστε μόνο όταν κάποιος επισκέπτεται το website μας. Το σημαντικό πλεονέκτημα της διαφήμισης PPC είναι ότι μπορούμε να κάνουμε στοχευμένη διαφήμιση (Χώρα, Ώρα, Γλώσσα κ.α.).
Ξεκινώντας μια διαφημιστική καμπάνια Google Adwords δημιουργούμε το προφίλ των υποψηφίων πελατών μας:
1) Έρευνα αγοράς: ποιοι είναι οι πιθανοί μας πελάτες
2) Τοποθεσία: που βρίσκονται στο Διαδίκτυο
3) Τι ψάχνουν: ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν στο Google Στο επόμενο βήμα οργανώνουμε και τρέχουμε την καμπάνια μας:
• γράφουμε διαφημίσεις για τις λέξεις κλειδιά • παρακολουθούμε διαρκώς το αποτέλεσμα των διαφημίσεων • βελτιστοποιούμε τις σελίδες που διαφημίζονται • πραγματοποιούμε marketing tests • παρακολουθούμε συνεχώς τη σχέση κόστους απόδοσης και την κερδοφορία • πραγματοποιούμε αλλαγές στα κείμενα των διαφημίσεις για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα • στις ρυθμίσεις της καμπάνιας όταν αυτό είναι σκόπιμο • αποσύρουμε λέξεις κλειδιά που δεν αποδίδουν Η καμπάνια Pay Per Click είναι πολύ καλός τρόπος για την προσέγγιση μιας αγοράς στο εξωτερικό. Μπορούμε πολύ γρήγορα να δούμε την δυναμική (ζήτηση και ανταγωνισμός) μιας άγνωστης αγοράς για το προϊόν μας. Το πόσο που θα πληρώσουμε το κάθε κλικ κατά κύριο λόγο εξαρτάται από το ποσοστό των κλικ που έγιναν σε μία διαφήμιση (CTR), σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των προβολών της. Η Google αξιολογεί τους διαφημιζόμενους και ένας από τους παράγοντες που παίζουν το σημαντικότερο ρόλο είναι το CTR, όσο πιο ηψηλό είναι τόσο λιγότερο χρεώνει το κλικ. Με λίγα λόγια πρέπει να γράφετε “δυνατές” διαφημίσεις και να έχετε ποιοτικές σελίδες προορισμού.
Ονομάζεται Pay Per Click γιατί κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμιση μας, πληρώνουμε ένα ποσό. Το καλό λοιπόν με αυτόν τον τρόπο είναι ότι χρεωνόμαστε μόνο όταν κάποιος επισκέπτεται το website μας. Το σημαντικό πλεονέκτημα της διαφήμισης PPC είναι ότι μπορούμε να κάνουμε στοχευμένη διαφήμιση (Χώρα, Ώρα, Γλώσσα κ.α.).
Ξεκινώντας μια διαφημιστική καμπάνια Google Adwords δημιουργούμε το προφίλ των υποψηφίων πελατών μας:
1) Έρευνα αγοράς: ποιοι είναι οι πιθανοί μας πελάτες
2) Τοποθεσία: που βρίσκονται στο Διαδίκτυο
3) Τι ψάχνουν: ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν στο Google Στο επόμενο βήμα οργανώνουμε και τρέχουμε την καμπάνια μας:
• γράφουμε διαφημίσεις για τις λέξεις κλειδιά • παρακολουθούμε διαρκώς το αποτέλεσμα των διαφημίσεων • βελτιστοποιούμε τις σελίδες που διαφημίζονται • πραγματοποιούμε marketing tests • παρακολουθούμε συνεχώς τη σχέση κόστους απόδοσης και την κερδοφορία • πραγματοποιούμε αλλαγές στα κείμενα των διαφημίσεις για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα • στις ρυθμίσεις της καμπάνιας όταν αυτό είναι σκόπιμο • αποσύρουμε λέξεις κλειδιά που δεν αποδίδουν Η καμπάνια Pay Per Click είναι πολύ καλός τρόπος για την προσέγγιση μιας αγοράς στο εξωτερικό. Μπορούμε πολύ γρήγορα να δούμε την δυναμική (ζήτηση και ανταγωνισμός) μιας άγνωστης αγοράς για το προϊόν μας. Το πόσο που θα πληρώσουμε το κάθε κλικ κατά κύριο λόγο εξαρτάται από το ποσοστό των κλικ που έγιναν σε μία διαφήμιση (CTR), σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των προβολών της. Η Google αξιολογεί τους διαφημιζόμενους και ένας από τους παράγοντες που παίζουν το σημαντικότερο ρόλο είναι το CTR, όσο πιο ηψηλό είναι τόσο λιγότερο χρεώνει το κλικ. Με λίγα λόγια πρέπει να γράφετε “δυνατές” διαφημίσεις και να έχετε ποιοτικές σελίδες προορισμού.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου